اي كاش
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم تونسته باشم نظرتون رو جلب کنم از کسانی که نظر میدن هم ممنونم راستی اینجا کپی کردن آزاده راحت باشید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
دهکده ی نامه های عاشقانه
آنقدر به مردم این زمانه بی اعتمادم که میترسم هرگاه از شادی به هوا بپرم زمین را از زیر پاییم بکشند…...




 

ای کـــــــــــــــــــــــــــاش..

نقــــــــــشه ســـــــــــرزمـــــــــــینم

به جـــــــــــــــای گــــــــــــــــــربه سگـــــــــــــــــــــــ بـــــــــــــــود
تامـــــــــــردمــــــــــــش به جـــــــــــای ایــــــــــن هــمه خیِـــــــــانت
کـــــــــــمی باوفـــــــــــــــابودنــــــــــــــــــد...



نظرات شما عزیزان:

دریا18
ساعت22:14---4 خرداد 1393
یه نفر ازم پرسید=میشناسیش؟هزارتا خاطره ازت اومد جلو چشمم اما فقط یه لبخند زدم وگفتم=میشناختمش..

دریا18
ساعت20:51---2 خرداد 1393
خواهش میکنم کاری نکردم.

دریا18
ساعت17:12---31 ارديبهشت 1393
کاش میشد دوباره بچه میشدم تا ب جای قلبم سر زانوهام زخمی میشد// خواهش میکنم وظیفست.

دریا18
ساعت13:55---31 ارديبهشت 1393
وقتی با شیطان دوست شدم ک خدایم را در خیابان با دیگری دیدم.
پاسخ:يه دنيا براي همه ي متن هاي قشنگت ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







جمعه 15 آذر 1392برچسب:اي كاش, :: 5:14 ::  نويسنده : mostafa